جراحی بینی ترمیمی در کرج

زیباجویانی که بعد از جراحی اولیه بینی خود همچنان از فرم و شکل آن راضی نیستند بدون شک به جراحی بینی ترمیمی فکر می‌کنند. خبر خوبی که برای ساکنین کرج وجود دارد، حضور دکتر شفیعی به عنوان یکی از بهترین جراحان بینی ترمیمی در کرج است. این پزشک حاذق جراحی بینی ترمیمی در کرج را به خوبی انجام می‌دهد و دارای مجهزترین مطب است که انواع تجهیزات و امکانات را در اختیار بیماران قرار می‌دهد. افراد کاندید جراحی ترمیمی بینی می‌توانند به راحتی بینی خود را به دست دکتر شفیعی، این متخصص گوش، حلق و بینی بسپارند.

بهترین جراح بینی ترمیمی کرج

از آنجایی که جراحی بینی ترمیمی در کرج یکی از سخت‌ترین و چالش برانگیزترین جراحی‌ها محسوب می‌شود، برای اینکه بهترین نتیجه جراحی بینی ترمیمی را مشاهده کنید، باید در انتخاب جراح مورد نظر دقت زیادی به خرج دهید. جراحی ترمیمی بینی نسبت به جراحی اولیه سخت‌تر است، پس باید متخصصی را بیابید که در این حوزه تجربه خوبی داشته باشد.

دکتر شفیعی، متخصص گوش، حلق و بینی یکی از بهترین متخصصان در حوزه جراحی بینی ترمیمی در کرج است که با بررسی نمونه کارهای این متخصص می‌توانید از کیفیت جراحی‌های ترمیمی او مطمئن شوید. بنابراین اگر از وضعیت بینی خود بعد از جراحی اولیه راضی نیستید، به مطب دکتر شفیعی مراجعه کنید.

با توجه به اینکه متخصصان غیرقابل اعتماد زیادی در این حوزه فعالیت دارند، پیدا کردن بهترین و مجرب‌ترین متخصص جراحی بینی ترمیمی کار سختی خواهد بود. مطب ما به گونه‌ای تجهیز شده که بیماران بدون هیچ استرسی بعد از مشاوره دقیق و کامل بتوانند برای جراحی ترمیمی بینی خود تصمیم قاطع بگیرند.

تا چند روز بعد از عمل بینی باید سر بالا باشد؟

جراحی ترمیمی بینی بدون بیهوشی

برای جراحی بینی ترمیمی در کرج نیز متخصص باید از ماده بیهوشی استفاده کند یا اینکه برای کاهش درد بیمار، از بی‌حسی موضعی کمک بگیرد. با توجه به شرایط سلامتی و وضعیت بینی بعد از جراحی اولیه بیمار، متخصص می‌تواند از ماده بیهوشی و بی‌حسی موضعی برای جراحی ترمیمی بینی استفاده کند.

در برخی موارد نیز بیماران به ماده بیهوشی آلرژی دارند و همین امر باعث می‌شود متخصص بدون ماده بیهوشی و با کمک بی‌حسی موضعی جراحی ترمیمی بینی را انجام دهد. شما نیز به عنوان فرد متقاضی عمل ترمیمی بینی با توجه به شرایط خود می‌توانید از روش جراحی ترمیمی بینی بدون بیهوشی استفاده کنید.

پیوند غضروف برای اصلاح فرم بینی

از آنجایی که طی جراحی اولیه ممکن است تغییرات زیادی بر روی غضروف بینی انجام شود، احتمال دارد متخصص طی جراحی ترمیمی بینی با کمبود غضروف روبرو شود. از این رو پیوند غضروف به طور معمول اصلی‌ترین بخش جراحی بینی ترمیمی در کرج است که البته روند این عمل را سخت‌تر می‌کند.

متخصص به روش‌های مختلفی می‌تواند کمبود غضروف را جبران کند. به عبارت دیگر باید از برخی قسمت‌های بدن بیمار یا فرد اهداکننده غضروف تهیه کرده و آن را پیوند دهد. غضروف دنده بهترین گزینه برای پیوند غضروف طی جراحی ترمیمی بینی است.

همچنین غضروف تیغه بینی (سپتوم) و گوش نیز از دیگر غضروف‌های مناسب برای جراحی ترمیمی هستند اما در صورتی که بیمار هیچ یک از این غضروف‌ها را نداشته یا امکان برداشت هیچ یک از این غضروف‌ها وجود نداشته باشد، متخصص به سراغ بانک غضروف می‌رود.

بهترین غضروف برای پیوند، غضروف به دست آمده از بدن فرد زیباجو است؛ زیرا سازگاری آن با بدن بیشتر است. البته به هنگام انتخاب غضروف اهداکننده نیز باید از غضروف فردی استفاده کنند که شرایط بدنی نزدیکی به فرد زیباجو داشته باشد.

چسب بینی

جراحی ترمیمی بینی گوشتی در کرج

بدون شک باخبر هستید که جراحی بینی گوشتی در مقایسه با جراحی بینی استخوانی با سختی‌های بیشتری همراه است اما این سختی‌ها در زمان جراحی ترمیمی بینی گوشتی دوبرابر می‌شود. از این رو هر متخصصی نمی‌تواند این جراحی را انجام دهد؛ زیرا ترمیم بینی گوشتی که یک بار عمل شده با سختی‌ها و چالش‌های زیادی همراه است.

در صورتی که بینی گوشتی خود را یک بار جراحی کرده‌اید و از کیفیت ظاهر یا فرم آن راضی نیستید، به مطب ما بیایید. دکتر شفیعی بعد از بررسی وضعیت بینی شما و پیچیدگی جراحی ترمیمی بهترین روش را برای ترمیم بینی گوشتی شما انتخاب و اجرا می‌کند.

جراحی ترمیمی نوک بینی در کرج

متاسفانه در صورتی که متخصص جراح خود را با دقت و به درستی انتخاب نکنید، ممکن است بعد از جراحی اولیه بینی و با گذر زمان مشکلاتی برای شما پیش آید. برای مثال این امکان وجود دارد که نوک بینی شما دچار افتادگی شود و همین امر دردسرهای زیادی به همراه دارد.

در صورتی که نوک بینی شما دچار فرورفتگی یا افتادگی است، باید به فکر جراحی ترمیم آن باشید که البته انتخاب متخصص نیز در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است. جراحی بینی ترمیمی در کرج با هدف بهبود وضعیت نوک بینی قابل انجام خواهد بود و تنها توسط بهترین متخصصان اجرا می‌شود.

جراحی ترمیمی پره‌های بینی در کرج

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است بعد از جراحی بینی با آن روبرو شوید، عدم تقارن پره‌های بینی است. در صورتی که در انتخاب متخصص دقت زیادی به خرج ندهید و جراحی بینی اولیه شما باعث بروز مشکلاتی در پره‌های بینی شود، بدون شک باید به فکر جراحی ترمیمی پره‌های بینی خود باشید.

برای این جراحی بهتر است از متخصصان حرفه‌ای کمک بگیرید که در این راستا تجربه و سابقه خوبی دارند. جراحی پره‌های بینی و ایجاد تعادل در میان آنها امر خیلی سختی نیست اما به دقت زیادی نیاز دارد که شاید هر متخصصی نتواند این روند را به خوبی انجام دهد.

مراقبت های قبل از جراحی ترمیمی بینی

در صورتی که قصد دارید جراحی ترمیمی بینی انجام دهید، باید در جلسات مشاوره این روش جراحی شرکت کنید و اطلاعات دقیقی در مورد نحوه اجرای عمل ترمیمی، شرایط بعد از آن و دوره نقاهت پس از عمل ترمیمی به دست آورید.

مراقبت‌های قبل از جراحی بینی ترمیمی در کرج شبیه به مراقبت‌های قبل از جراحی اولیه بینی است. شما باید سیگار و مصرف برخی از داروهای رقیق‌کننده خون را ترک کنید تا در گردش خون شما مشکل و اختلالی ایجاد نشود.

همچنین باید قبل از جراحی به اندازه کافی استراحت کنید تا احساس خستگی نداشته باشید. فراموش نکنید پیروی کردن از توصیه‌های متخصص جراح نیز از مهم‌ترین مسائلی است که باید قبل از جراحی به آن توجه داشته باشید. به طور کلی شرکت در جلسات مشاوره قبل از جراحی بینی ترمیمی از اهمیت بالایی برخوردار است.

ورم بینی بعد از جراحی ترمیمی بینی در کرج

یکی از رایج‌ترین و بارزترین مشکلاتی که بعد از جراحی ترمیمی بینی با آن روبرو هستید، ورم بینی شما خواهد بود. میزان و حجم این ورم در افراد مختلف با توجه به فاکتورهای متغیر، متفاوت خواهد بود. برای مثال برخی از افراد تنها چند روز اول بعد از جراحی ترمیمی بینی خود دچار ورم هستند، در حالی که برخی دیگر تا ماه‌ها همچنان از ورم بینی رنج می‌برند.

شرایط سلامتی هر یک از افراد زیباجو در میزان و مدت زمان ورم بینی آنها تاثیرگذار است. به طور معمول ورم بینی طی چندین هفته اولیه رفع می‌شود. البته برای اینکه زودتر از شر ورم بینی خود خلاص شوید، می‌توانید به توصیه‌ها و مراقبت های بعد از عمل بینی که توسط متخصص جراح تجویز شده است توجه کرده و از آنها پیروی کنید.

مراقبت های بعد از جراحی ترمیمی بینی

مراقبت‌های بعد از جراحی بینی ترمیمی در کرج نیز تا حد زیادی شبیه به مراقبت‌های بعد از عمل بینی اولیه است. به طور حتم در بینی خود ورم و احتقان زیادی را احساس می‌کنید که همین باعث بروز مشکلاتی بعد از جراحی می‌شود. ناگفته نماند در برخی موارد مراقبت‌ها با توجه به شرایط بینی شما بعد از جراحی متغیر خواهد بود.

براساس توصیه متخصص جراح خود می‌توانید داروهای مسکن مصرف کنید. همچنین استفاده از آنتی‌بوتیک نیز از دیگر توصیه‌های پزشکان خواهد بود. برای اینکه بعد از جراحی زودتر نتیجه عمل ترمیمی بینی خود را مشاهده کنید، باید براساس موارد ذکر شده در زیر دست به کار شوید.

مراقبت های مربوط به 2 روز اول بعد از جراحی ترمیمی بینی

از آنجایی که طی 48 ساعت یا 2 روز بعد از جراحی ترمیمی بینی خود ممکن است همچنان با ورم روبرو باشید، توصیه می‌کنیم برای کاهش این ورم از کمپرس یخ استفاده کنید.

مراقبت‌های هفته اول بعد از عمل ترمیمی بینی

بیشترین زمانی که برای مراقبت‌های اولیه بعد از جراحی ترمیمی باید انجام دهید شامل خوردن غذای نرم و آبکی و عدم خوابیدن به پهلو است. در واقع طی 5 تا 7 روز یا یک هفته بعد از جراحی بینی شما توان بدنی خود را بازمی‌یابید و حتی می‌توانید به کارهای عادی و شخصی خود مشغول شوید.

مراقبت‌های هفته دوم به بعد جراحی ترمیمی بینی

طی هفته دوم به بعد جراحی ترمیمی بینی توان فیزیکی شما به طور کامل تامین می‌شود. از این رو شما می‌توانید رابطه جنسی با همسر خود داشته باشید و برای ورزش کردن به باشگاه بروید. البته نباید فعالیت‌های خیلی سنگین انجام دهید.

مراقبت‌های 6 ماه بعد از جراحی ترمیمی بینی

بعد از 6 ماه، بینی شما به تدریج بهبود می‌یابد و لازم نیست خیلی به مسائل درمانی و مراقبت‌های توصیه شده پایبند باشید. با گذر 6 ماه اولیه، فرم بینی شما به تدریج بهبود می‌یابد و تا حد زیادی به فرم دلخواه شما نزدیک می‌شود.

مراقبت‌های یک سال بعد از عمل ترمیمی بینی

برخی از افراد 12 تا 24 ماه بعد از عمل ترمیمی بینی همچنان شاهد فرم نهایی و دلخواه بینی خود نیستند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید، نگران باشید و صبور بمانید؛ زیرا بعد از یک سال بدون شک بینی شما فرم نهایی خود را می‌یابد و به شکل دلخواه شما خواهد بود. البته در این زمان باید از وارد شدن ضربه به بینی خود جلوگیری کنید.

خطرات جراحی ترمیمی بینی

جراحی بینی ترمیمی در کرج نیز همانند سایر روش‌های جراحی زیبایی بینی با دردسر و خطراتی همراه است که با انتخاب یک متخصص جراح حرفه‌ای و پیروی کردن از توصیه‌های پزشک موردنظر خود احتمال بروز این خطرات تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

خونریزی شدید و درد زیاد از جمله عوارض اصلی جراحی ترمیمی بینی هستند که تنها با رعایت کردن دستور العمل‌های استاندارد و اصولی متخصص جراح خود می‌توانید از شر آنها خلاص شوید.

هزینه جراحی ترمیمی بینی در کرج

نمی‌توان به طور دقیق هزینه مشخصی برای جراحی بینی ترمیمی در کرج ذکر کرد؛ زیرا هزینه این جراحی به عوامل و فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد. برای مثال هر یک از متخصصان هزینه متغیری را به عنوان حق الزحمه خود دریافت می‌کنند. همچنین هزینه اتاق عمل و تجهیزات کلینیک نیز بر روی قیمت نهایی جراحی تاثیر گذار هستند. برخی از عوامل در تعیین هزینه جراحی ترمیمی بینی را در زیر نام می‌بریم:

  • پیچیدگی روند جراحی ترمیمی
  • وضعیت بینی بعد از جراحی اولیه
  • موقعیت مکانی کلینیک یا مطب
  • دستمزد تیم متخصص حاضر در کلینیک
  • هزینه‌های جانبی

سوالات متداول درباره جراحی بینی ترمیمی در کرج

جراحی بینی ترمیمی در کرج چه فرقی با جراحی اولیه دارد؟

جراحی ترمیمی با هدف بهبود وضعیت، ساختار و فرم بینی بعد از جراحی اولیه انجام می‌شود.

چند وقت بعد از جراحی اولیه می‌توان جراحی ترمیمی انجام داد؟

حداقل یک سال بعد از جراحی اولیه می‌توانید برای عمل ترمیمی بینی خود دست به کار شوید.

بهترین جراح ترمیم بینی در کرج کیست؟

دکتر شفیعی به دلیل گواهینامه‌ها و مدارکی که دریافت کرده است، بهترین جراح در حوزه عمل ترمیمی بینی در شهر کرج است.

برای انجام جراحی ترمیمی بینی محدودیت وجود دارد؟

با توجه به بررسی‌هایی که متخصص انجام می‌شود شما می‌توانید بیش از 3 بار بینی خود را ترمیم کنید.

دوره نقاهت جراحی ترمیمی بینی با دوره نقاهت عمل اولیه آن فرق دارد؟

بله جراحی ترمیمی بینی با دوره نقاهت طولانی‌تری همراه خواهد بود.

هزینه جراحی ترمیمی بیشتر است یا هزینه جراحی اولیه بینی؟

از آنجایی که جراحی ترمیمی با سختی و پیچیدگی زیادی همراه است، بدون شک هزینه این روش جراحی بیشتر از جراحی اولیه بیشتر خواهد بود.