جراحی بینی فانتزی در کرج

دکتر شفیعی در زمینه جراحی بینی فانتزی در کرج سابقه درخشانی کسب کرده و بهترین بینی‌های فانتزی در شهر کرج توسط همین پزشک جراحی شده‌اند. همچنین بیماران می‌توانند از مشاوره کامل و جامع دکتر شفیعی در مورد جراحی بینی فانتزی در کرج بهره‌مند شوند. مطب این پزشک یکی از مجهزترین مطب‌های جراحی زیبایی در شهر کرج است

انجام جراحی بینی فانتزی در کرج

برای انجام عمل بینی فانتزی، متخصص بافت استخوانی و البته غضروف بینی شما را دستکاری می‌کند و همچنین برش‌هایی بر روی پوست بینی شما به وجود می‌آورد. روند اجرای جراحی بینی فانتزی در کرج کار ساده‌ای نیست بنابراین از متخصصان حرفه‌ای حاضر در حوزه عمل زیبایی بینی کمک بگیرید.

پیدا کردن زاویه مناسب بینی در جراحی بینی فانتزی از اهمیت بالایی برخوردار است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. بدین ترتیب متخصص و کلینیک را انتخاب کنید که از تخصص و سابقه بالایی برخوردار باشد. برای اینکه بینی فانتزی شما شکل بهتری داشته باشد، از گچ مخصوصی استفاده می‌کنند.

عکس 3 بعدی از جمله اصلی‌ترین اقدامات برای انجام جراحی بینی فانتزی است؛ زیرا متخصص با بررسی این عکس می‌تواند بهترین روش را برای عمل بینی فانتزی شما در نظر بگیرد. این عکس به متخصص کمک می‌کند تا بسیاری از مسائل را پیش‌بینی کرده و سپس اقدامات لازم را انجام دهد.

جراحی بینی فانتزی کرج

هدف جراحی بینی فانتزی در کرج

ساکنین کرج لازم نیست برای عمل بینی فانتزی خود به استان یا شهر دیگری سفر کنند، بلکه در شهر کرج نیز متخصصان حرفه‌ای برای عمل زیبایی بینی فانتزی حضور دارند. از آنجایی که شما بعد از جراحی به استراحت نیاز دارید، بهتر است در شهر محل زندگی خود این عمل را تجربه کنید.

افرادی که در شهر کرج زندگی می‌کنند می‌توانند با انتخاب دکتر شفیعی خیلی سریع جلسات مشاوره خود را برگزار کنند و با توجه به تشخیص پزشک جراح بهترین زمان را برای عمل بینی فانتزی در نظر بگیرند. اگر شما ساکن کرج هستید و بینی شما با مشکلات زیر روبرو است، می‌توانید به جراحی بینی فانتزی در کرج نیز فکر کنید:

  • سر بینی بزرگی دارید
  • نوک بینی شما گوشتی، برجسته یا آسیب‌دیده است
  • نوک بینی افتاده است
  • نوک بینی به سمت پایین قوس دارد
  • قوزدار بودن تیغه بینی
  • انحراف بینی
  • بینی پهن یا باریک
  • مشکلات تنفسی
  • پولیپ بینی

تفاوت جراحی نیمه فانتزی و فانتزی در کرج

اصلی‌ترین تفاوت میان جراحی نیمه فانتزی و فانتزی مربوط به زاویه لب بالایی با نوک بینی است. طی جراحی فانتزی بینی، متخصص نوک بینی را بیش از حد به سمت بالا می‌کشد به طوری که زاویه لب بالایی با نوک بینی حدود 105 درجه خواهد بود. این در حالی است که زاویه لب بالایی با نوک بینی طبیعی حدود 95 درجه است.

حالت منحنی که بر روی پل بینی فرد ایجاد می‌شود از دیگر دلایل تفاوت جراحی نیمه فانتزی در کرج و جراحی فانتزی آن است. بینی‌های فانتزی از کوچک‌ترین سایز ممکن برخوردار هستند که همین امر باعث بیشترین تفاوت میان جراحی فانتزی و نیمه فانتزی خواهد بود.

متخصص جراح در عمل نیمه فانتزی بینی سعی دارد تعادل زیادی میان بینی طبیعی و فانتزی ایجاد کند که البته در بیشتر موارد نیز موفق خواهد بود. کافی است در این نوع جراحی تقارن بین اجزای صورت را در نظر بگیرند تا بهترین عمل بینی نیمه فانتزی انجام شود.

بهترین جراح بینی فانتزی در کرج

با انتخاب دکتر شفیعی شما می‌توانید بینی خود را تا جای ممکن کوچک کنید. جراحی بینی فانتزی در کرج بدین معنا است که بینی فرد متقاضی تا حد امکان کوچک شود البته برخی از بیماران خواسته‌های غیر منطقی دارند. جراح متخصص تا حدی می‌تواند بینی شما را کوچک کند که در تنفس شما مشکلی ایجاد نشود و بینی کوچک شما با سایر اجزای صورتتان سازگاری داشته باشد.

جراحی بینی فانتزی نه تنها برای زنان بلکه برای مردان نیز قابل انجام است و نتیجه آن برای هر 2 جنس تا حدودی یکسان خواهد بود. برای اینکه از نتیجه نهایی جراحی بینی فانتزی آگاه شوید، باید در جلسات مشاوره قبل از این عمل شرکت کنید و اطلاعات کاملی در این حوزه به دست آورید.

همه افراد نمی‌توانند جراحی بینی فانتزی را تجربه کنند؛ زیرا برخی متقاضیان بینی گوشتی با پوست ضخیم دارند به جای عمل فانتزی بینی خود باید جراحی بینی گوشتی در کرج را تجربه کنند تا از نتیجه عمل زیبایی بینی خود نهایت رضایت را داشته باشند. متخصص جراح بیشتری نقش را در نتیجه نهایی عمل بینی فانتزی ایفا می‌کند.

عمل بینی فانتزی در کرج

هزینه جراحی بینی فانتزی در کرج

هزینه‌های مربوط به جراحی بینی در کرج با سایر شهرها متفاوت است، در واقع هر یک از شهرها هزینه‌های متفاوتی برای خدمات زیبایی در نظر می‌گیرند. از این رو نمی‌توان قیمت مشخصی را همین حالا برای جراحی بینی فانتزی در کرج ذکر کرد. برای برآورد هزینه عمل بینی خود می‌توانید با تیم متخصص مطب دکتر شفیعی تماس برقرار کنید.

همچنین با بررسی عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه جراحی بینی در شهر کرج می‌توانید قیمت حدودی عمل زیبایی بینی خود را برآورد کنید. اگر بینی شما پوست ضخیمی داشته باشد و روند جراحی آن خیلی سخت و پیچیده شود، به طور حتم باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید.

دستمزد پزشک جراح و هزینه لوازم یا تجهیزات جراحی بینی فانتزی، از جمله موثرترین هزینه‌های مربوط به عمل بینی فانتزی در شهر کرج هستند. با بررسی همین هزینه‌ها و کمک گرفتن از تیم متخصص و حرفه‌ای کلینیک دکتر شفیعی می‌توانید قیمت حدودی عمل بینی فانتزی خود را برآورد کنید.

سوالات متداول درباره جراحی بینی فانتزی در کرج:

برای پاسخ به این پرسش باید به سراغ متخصص بروید تا بینی شما را به طور کامل تحت معاینه دقیق قرار دهد.

به طور معمول نتیجه این نوع جراحی تا پایان عمر شما باقی می‌ماند اما در برخی موارد با افزایش سن ممکن است نوک بینی شما کمی افتادگی پیدا کند.

اگر از جراح غیرمتخصص و تازه‌کار کمک بگیرید، ممکن است طی عمل بینی فانتزی در کرج به سیستم تنفسی شما آسیب وارد شود.

مدت زمان لازم برای جراحی فانتزی بینی شما به نوع و ساختار بینی و پیچیدگی عمل فانتزی بستگی دارد.