تاثیر معجزه آسای قرص آناهیل برای ورم بینی !

قرص آناهیل برای ورم بینی مناسب است و یکی از شناخته شده‌‌ترین و کاربردی‌ترین داروها در کاهش التهاب بینی بعد از جراحی است. قرص و داروهای بسیاری در بازار برای کاهش تورم و التهاب وجود دارند اما باید بدانید که آیا به طور حتم موثر هستند؟ قرص آناهیل یا قرص بروملین در واقع یک محصول ایرانی است که از ترکیبات عصاره آناناس تهیه شده و در رفع ورم، کاهش التهاب و کبودی‌های بعد از جراحی بینی بسیار تاثیرگذار خواهد بود. به همین دلیل بیشتر پزشکان بعد از انجام عمل بینی این قرص را تجویز می‌کنند.

تاثیر معجزه آسای قرص آناهیل برای ورم بینی !

در واقع می‌توان گفت که قرص آناهیل یکی از بهترین داروهای شناخته شده برای رفع ورم بینی بعد از جراحی محسوب می‌شود. این قرص به دلیل داشتن ویتامین سی به بهبود ورم بینی و درمان جای زخم کمک می‌کند. مصرف قرص آناهیل در کاهش التهاب پوستی نیز بسیار موثر است. قرص یا کپسول آناهیل امروزه در بازار دارو به دلیل زیاد شدن جراحی‌های زیبایی مصرف کنندگان زیادی دارد. به طور معمول بعد از هرگونه عمل، کبودی و خون‌مردگی در بافت آسیب دیده ایجاد می‌شود و حتی گاهی با التهاب شدید مواجه می‌شویم. قرص آناهیل با ویژگی و مزایای ضد التهاب و تسکین دهنده درد یکی از بهترین داروها در این زمینه است و به روند تسریع بهبود درمان شما کمک می‌کند .

چرا بعد از عمل، بینی ورم می‌کند؟

ورم و التهاب بعد از جراحی بینی به دلیل آسیب و فشاری است که به بافت‌های بینی وارد می‌شود و همچنین بعد از جراحی با گذشت حتی چندین ماه این احتمال وجود دارد که به دلیل تجمع مایع بین سلولی بینی همچنان دچار ورم باشد.

ورم بینی در روزهای اولیه بعد از جراحی به طور معمول به بالاترین حد خود می‌رسد که این امری بسیار طبیعی است. حتی این احتمال وجود دارد که در برخی از موارد به دلیل ورم بینی، ظاهر بینی  بعد از جراحی حتی از قبل از آن بدتر شود اما به هیچ‌وجه جای نگرانی نیست؛ زیرا این ورم و التهاب موقتی خواهد بود و پس از گذشت چند روز بهبود می‌یابد.

این معضل در بینی‌های گوشتی بیشتر دیده می‌شود. بعد از عمل بینی باید به نحوه شستشو بینی و مراقبت‌ های بعد از عمل بینی که پزشک جراح توصیه کرده است دقت کنید.  رعایت نکات لازم در مراقبت‌ها و شستشوی صحیح می‌‌تواند به کم شدن ورم بینی و یا کاهش التهاب اولیه کمک کند.

البته در این میان مصرف قرص آناهیل برای ورم بینی به دلیل ترکیبات گیاهی مفیدی که دارد به کاهش و درمان التهاب و کبودی‌های پیش آمده بر اثر جراحی کمک کند.

بهترین قرص برای کاهش ورم بینی

برای کاهش ورم و التهاب بینی به خصوص بعد از جراحی، قرص و داروهای بسیاری در داروخانه‌ها عرضه می‌شوند. یکی از معجزه‌آسا‌ترین این قرص‌ها، قرص آناهیل برای ورم بینی است و پزشکان برای بهبود جای زخم و جای اسکار آن را توصیه می‌کنند.

این قرص به دلیل ویتامینC بالایی که دارد در روند بهبود زخم‌ها و بافت‌های آسیب دیده بسیار مفید و موثر است. قرص آناهیل و یا آناهیل پلاس در واقع بیشتر بعد از جراحی‌ها توصیه می‌شود. این داروها بیشتر برای افرادی که جراحی‌های زیبایی انجام داده‌اند قابل استفاده است.

البته فراموش نکنید که همه جراحی‌های زیبایی به دلیل تغییر شکل بدن یا آسیب به بافت‌های دیگر انجام می‌شوند و برای ترمیم و تسکین بافت‌های آسیب دیده پزشکان و جراحان کپسول و قرص آناهیل یا آناهیل پلاس را توصیه می‌کنند.

قرص آناهیل چیست؟

شاید به یاد بیاورید در گذشته زمانی که به دیدن بیماری که جراحی کرده بود می‌رفتید کمپوت آناناس تهیه می‌کردید؛ زیرا در بهبود درمان آن بیمار موثر بود. امروزه در واقع قرص آناهیل برای ورم بینی همین کار را می‌کند. ترکیبات عصاره آناناس و ویتامین‌های موجود در این قرص باعث شده که پزشکان بعد از جراحی ‌های مختلف این قرص را تجویز کنند.

قرص آناهیل برای ورمی بینی یا قرص بروملین علاوه بر بهبود جای زخم و اسکار در درمان سوختگی‌ها و همچنین ترمیم بافت آسیب دیده هم موثر خواهد بود. این قرص به دلیل داشتن بروملین و مواد مغذی از فواید بسیاری برای سلامتی بدن برخوردار است.

با مصرف روزانه قرص آناهیل برای ورم بینی می ‌توانید به التهاب پوستی کمک کنید و مصرف کپسول آناهیل برای ترمیم جای زخم و سوختگی موثر است. قرص بروملین به تقویت سیستم ایمنی بدن، پیشگیری از رشد تومورهای سرطانی، کاهش التهاب بعد از جراحی، رفع کبودی و ورم ناشی از عمل کمک کرده و سرعت بهبود آن را افزایش می‌دهد.

قرص آناهیل پلاس چیست؟

قرص آناهیل پلاس برای افرادی مناسب است که از دردهای طاقت‌فرسایی رنج می‌برند. در واقع این قرص به کاهش درد و التهاب کمک می‌کند. مصرف قرص آناهیل پلاس و وجود بروملین موجود در آن باعث کاهش نفوذ پذیری رگ‌ها می‌شود و در نتیجه تسکین درد و کاهش التهاب مفاصل را در پی دارد. در ادامه به طور مختصر به فواید این دارو اشاره می‌کنیم.

• تشکیل شده از فرآورده‌های گیاهی و موثر در کاهش التهاب و درد
  • حاوی عصاره آناناس و زردچوبه
  • موثر در کاهش درد و علائم استئوآرتریت و آرتریت روماتوئید
  • کمک به بهبود درد آسیب تاندون
  • مفید و موثر در کنترل کردن درد مفصل و زانو
  • تسکین دهنده درد شدید و التهاب مفاصل بعد از جراحی

تفاوت قرص آناهیل با قرص آناهیل پلاس در چیست؟

قرص آناهیل با آناهیل پلاس با توجه به مواد مغذی که دارند جزء  مکمل‌های  غذایی محسوب می‌شوند که به کاهش درد و التهاب نیز کمک می‌کنند. تنها تفاوت بین این 2 قرص در ترکیبات اصلی آن‌ها است. هر 2 قرص از عصاره و ساقه آناناس متشکل شده‌اند اما در کنار این عصاره در قرص آناهیل پلاس عصاره گیاهی زردچوبه نیز اضافه شده است که بیشتر بر روی دردهای مفصلی تاثیرگذار خواهد بود. عصاره و گیاه زردچوبه در واقع تسکین دهنده درد در بافت و مفاصل آسیب دیده است.

تاثیر قرص آناهیل بر روی ورم بینی

قرص آناهیل برای ورم بینی بر روی کاهش التهاب بینی بعد از انجام جراحی نیز بسیار موثر محسوب می‌شود و در ادامه به مزایای مصرف این دارو برای کاهش التهاب بینی می‌پردازیم.

• برطرف کننده خون‌مردگی و کاهش کبودی
  • ترمیم بافت‌های آسیب دیده
  • ترمیم و بهبود جای زخم
  • کاهش التهاب و سرعت بخشیدن به روند بهبود جراحی
  • بهبود در علائم استرس و اضطراب بعد از جراحی به منظور مشاهده نتیجه نهایی عمل بینی

نحوه مصرف قرص آناهیل برای ورم بینی

در مصرف قرص آناهیل و یا آناهیل پلاس در قدم اول باید به دوز آن توجه کنید. در واقع میزان مصرف دوز این قرص با در نظر گرفتن بافت آسیب دیده و یا در مجموع روند بهبود درمان در نظر گرفته و یا توصیه می‌شود.

قرص آناهیل را هر چند وقت یک‌بار مصرف کنیم؟

قرص آناهیل برای ورم بینی و بهبود یا درمان جای زخم و کاهش التهاب پوستی توصیه می‌شود. این قرص بعد از جراحی‌های مختلف و یا آسیب‌های بافتی تجویز می‌گردد. آناهیل را با توجه به تشخیص پزشک برای درمان و بهبود بیماری باید مصرف کرد.

مزایای مصرف قرص آناهیل برای ورم بینی

در دنیای پزشکی سنتی از ترکیبات این قرص که عصاره ساقه آناناس است برای کاهش التهاب یا ورم و همچنین از گیاه زردچوبه برای تسکین درد استفاده می‌شود. امروزه ترکیب همین عصاره‌های گیاهی اناهیل است که بیشتر پزشکان بعد از جراحی‌های مختلف مصرف آن را توصیه می‌کنند.

تحقیقات نشان داده است که بروملین دارای خواص فیبرینولیتیک خواهد بود که در واقع ضد درد محسوب می‌شود و از لخته شدن خون جلوگیری‌ می‌کند. جالب است که بدانید کمیته‌ای از پزشکان، داروسازان و جراحان آلمانی سال‌ها پیش بر روی  ماده بروملین تمرکز داشته‌اند و آزمایشاتی انجام داده‌اند.

در نتیجه متوجه شدند این ماده برای بهبودی در جراحی‌های بینی و جراحی‌های زیبایی موثر است. در واقع اثر این دارو برای کاهش التهاب و تسکین درد نظر بیشتر آنان را جلب کرد. قرص آناهیل را با نام‌های دیگری که در زیر ذکر شده می‌شناسند.

• کپسول آناهیل پلاس
  • کپسول آناهیل 500 میلی گرمی
  • کپسول آناهیل 2500 میلی گرمی
  • کپسول پیناهیل
  • کپسول آناهلث
  • کپسول راناهیل 200 میلی گرمی

آیا من می‌توانم برای ورم بینی قرص آناهیل بخورم؟

بعد از عمل زیبایی به طور تقریبی بیشتر افراد می‌توانند از قرص آناهیل برای کاهش التهاب و تسکین درد استفاده کنند. البته باید این نکته را در نظر بگیرید که احتمال حساسیت به دارو وجود دارد . قرص آناهیل هم از این مقوله جدا نیست اگر به ترکیبات آن حساسیت دارید بهتر است اول با پزشک خود مشورت کرده و بعد آن را مصرف کنید. نکته قابل توجه اینکه در دوران بارداری و شیردهی بدون شک برای مصرف قرص آناهیل باید از پزشک معالج خود مشورت بگیرید.

در چه صورت نباید از قرص آناهیل برای ورم بینی استفاده کرد؟ (موارد منع مصرف)

درست است که قرص آناهیل و ترکیبات شبیه به این دارو در کاهش التهاب و کبودی بعد از جراحی می‌تواند موثر محسوب شود اما باید توجه کنید که برخی افراد به بروملین حساسیت دارند و در مواد غذایی هم به آناناس، هویج، کرفس و رازیانه واکنش نشون می‌دهند و با عوارضی همانند اسهال، استفراغ، خونریزی و راش پوستی روبرو می‌شوند.

گاهی پیش می‌آید شما دارویی را با تجویز و توصیه پزشک مصرف می‌کنید اما این دارو برای شما با عوارضی همراه خواهد بود. در این زمان باید به پزشک خود اطلاع دهید تا میزان دوز و یا دارو را تغییر دهد. هرگز به این فکر نکنید که سیستم بدنی به شرایط و عوارض دارو عادت می‌کند. به محض نشان دادن اولین عارضه از مصرف دارو خودداری کنید.

آیا استفاده از قرص آناهیل برای ورم بینی عوارضی دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که این احتمال وجود دارد که بدن شما به هر دارویی واکنش و حساسیت نشان دهد قرص آناهیل هم می‌تواند برای برخی افراد حساسیت ایجاد کند به خصوص برای کسانی که به بروملین زیاد حساسیت دارند.

بیماران مبتلا به هموفیلی، بیماران درگیر با مجاری صفراوی، بیمارانی که دچار آسم و تنگی نفس هستند و همچنین بیمارانی که درگیر نارسایی کبد، کلیه و کسانی که ضربان قلب نامنظمی دارند باید در هنگام مصرف این دارو حتی بعد از انجام جراحی با پزشک خود مشورت کرده؛ زیرا این احتمال وجود دارد که عوارض قرص آناهیل برای این افراد با درصد بیشتری همراه شود.

هرچند که قرص آناهیل به دلیل ترکیبات گیاهی که دارد جز کم عارضه‌ترین داروها محسوب می‌شود اما از احتمالات نباید چشم پوشی کرد.

قرص آناهیل را با چه داروهایی نباید مصرف کرد؟

بهتر است در مجموع هیچ وقت داروها را باهم مصرف نکنید اما اگر گاهی به توصیه پزشک مجبور به مصرف داروهای مختلف شده‌اید این نکته را رعایت کنید که قرص آناهیل را نباید با داروهای رقیق کننده خون و ضد انعقاد کننده خون مصرف کنید.

اگر به دلیل بیماری خاصی این داروها را مصرف می‌کنید به پزشک خود اطلاع دهید تا اگر امکان دارد داروی دیگری برای کاهش التهاب و رفع کبودی بعد از جراحی تجویز کند . به این نکته توجه کنید که مصرف قرص آناهیل همراه با آنتی بیوتیک به بالا رفتن جذب آنتی بیوتیک‌های همانند تتراسایکلین، آموکسی سیلین و داکسی سایکلین کمک می‌کند.

سخن آخر

در این راهنما سعی کردیم شما را با قرص آناهیل و آناهیل پلاس آشنا کنیم و همچنین فواید این دارو را یادآور شویم. قرص آناهیل برای کاهش التهاب و تسکین درد بسیار مناسب است. میزان دوز و نحوه مصرف این دارو توسط پزشک معالج توصیه و تجویز می‌شود.

از تفاوت آشکار قرص آناهیل و آناهیل پلاس نیز می‌توان به ترکیبات آنها اشاره کرد که در واقع عصاره آناناس از ترکیبات اصلی این داروها است. در آناهیل پلاس عصاره زردچوبه که به تسکین دردهای مفصلی کمک می‌کند نیز وجود دارد. در صورتی که از متخصصی حرفه‌ای برای جراحی بینی خود کمک بگیرید، التهاب و ورم بینی شما کمتر خواهد بود.

برای مثال دکتر شفیعی متخصص گوش، حلق و بینی یکی از پزشکانی که تا جای ممکن از عوارض بعد از جراحی بینی جلوگیری می‌کند. البته التهاب بینی بعد از عمل به نوع ساختار و ضخامت پوست بینی بستگی دارد.