جراحی بینی باز

حتما برای شما نیز سوال پیش خواهد آمد که جراحی بینی باز بهتر است یا بسته ؟ انتخاب تکنیک ایجاد برش جهت انجام اصلاحات لازم مسئله ای بسیار مهم و حائز اهمیت بوده که پزشک حتما بهترین آن را برای پروسه جراحی بینی شما عزیزان در نظر می گیرد. دکتر علی شفیعی ، جراح بینی خوب در تهران ، با توجه به داشتن مهارت کافی از هر دو این تکنیک ها ، شما را برای کسب اطلاعات و افزایش آگاهی بیشتر نسبت به این نوع پروسه جراحی مطلب زیر را تهیه نموده است ؛ بنابراین با مطالعه آن می توانید به تمامی سوالات خود پاسخ دهید.

جراحی بینی باز - دکتر علی شفیعی

پروسه عمل بینی باز چگونه است ؟

طی تکنیک جراحی بینی باز ، جراح بینی خوب و ماهر در تهران دکتر شفیعی ، برشی را در پایه میانی ( کلوملا ) ایجاد می کند. سپس با استفاده از برش هایی دیگر در نواحی مورد نیاز ، پوست بینی زیبا جو در لبه داخلی پره ها به سمت بالا کشیده می شود. در این تکنیک تمامی چارچوب داخلی بینی نظیر بافت استخوانی و غضروف به صورت کاملا دقیق قابل رویت می باشد. پس از دست یافتن پزشک به دسترسی کامل از ساختار بینی زیبا جو ، غضروف لترال بالایی از تیغه میانی ، به صورت زیر مخاطی جدا شده و پروسه رینوپلاستی به منظور اعمال تغییرات لازم جهت زیبایی و درمان اختلالات تنفسی نیز آغاز می شود.

ویژگی های عمل بینی به روش باز

  • عمل بینی ترمیمی به علت وجود پیچیدگی بسیار زیاد تنها با تکنیک باز انجام می شود.
  • فضای کار بسیار مناسب بوده و پزشک بینی ، قدرت مانور بیشتری برای اعمال اصلاحات لازم را دارد.
  • هر نوع بینی با هر ساختاری ( استخوانی و گوشتی ) از این تکنیک جراحی نتیجه ای عالی را به دست می آورند.
  • در تکنیک جراحی بینی باز ، بهترین دکتر عمل بینی تهران ، دید بهتر و دسترسی کافی به تمامی ساختار بینی داشته که احتمال ناقرینگی در این مواقع کاسته می شود.
  • در عمل بینی اکسترنال ، انجام فرایند پیوند غضروف و قرار دادن گرافت های استخوانی به راحتی و به درستی انجام خواهد شد.

کدام دسته از افراد کاندیدای مناسبی برای جراحی بینی باز در تهران هستند ؟

در برخی موارد ممکن است زیبا جویان پس از کسب اطلاعات از نحوه عمل بینی باز ، اسرار بر بکارگیری پزشک برای این نوع جراحی را داشته باشند ، اما به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال دریافت نتیجه ای مطلوب و ایده آل از این پروسه زیبایی خود می باشید ، بهتر است انتخاب نوع جراحی را به جراح بسپارید. زیرا پزشک بهترین تکنیک را با توجه به مشکلات موجود بینی افراد پیشنهاد می کند. اما بهتر است بدانید که تکنیک جراحی بینی باز در تهران با دکتر علی شفیعی رونیزی ، برای برخی افراد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم ، بسیار کاربردی می باشد.

  1. زیبا جویانی که طی جراحی به پیوند غضروفی نیاز دارند.
  2. افرادی که می خواهند تحت عمل ترمیمی بینی قرار گیرند.
  3. افرادی که غضروف و ساختار استخوانی بینی شان ضعیف است.
  4. زیبا جویانی که دچار مشکلات و پیچیدگی های بسیار زیادی در ساختار بینی شان هستند.

معایب عمل بینی به روش باز

بروز عوارض جانبی بعد از عمل بینی یک عارضه طبیعی بوده که تمامی زیبا جویان با آن مواجه خواهند شد ، اما به دلیل ایجاد برش های بسیار زیاد میزان تورم و التهاب بعد از عمل بینی با تکنیک باز بسیار زیاد خواهد که سبب می شود تا روند بهبودی و دوره ریکاوری افراد بسیار افزایش یابد. بنابراین تنها معایب این تکنیک شدت و میزان عوارض جانبی می باشد ، که با رعایت اقدامات بعد از عمل زیبایی بینی می توان آن را کنترل کرد.

اقدامات مراقبتی مهم بعد از جراحی بینی باز با بهترین جراح بینی تهران

  • بهتر است در هفت الی ده روز ابتدایی بسیار استراحت کنید و از انجام فعالیت های سنگین بپرهیزید.
  • از قرار گرفتن در مکان های شلوغ بپرهیزید تا از وارد شدن آسیب به بینی تان پیشگیری شود.
  • مصرف نمک خوراکی تورم و التهاب را افزایش خواهد داد سعی کنید تا حد ممکن از آن استفاده نکنید.
  • از ابزار های مورد استفاده بر روی بینی خود همانند اسپلینت و گچ بینی محافظت کنید و از خیس شدن آن ها بپرهیزید.
  • برای آن که بتوانید تورم ، کبودی و التهابات بینی خود را مخصوصا در 48 ساعت ابتدایی بهبود بخشید ، از کمپرس های آب سرد استفاده کنید.
  • فعالیت های ورزشی پر تنش برای شما در دوره نقاهت بعد از جراحی بینی باز مناسب نبوده تا بهبودی کامل بهتر است ورزش نکنید.
  • استعمال دخانیات و مصرف نوشیدنی های حاوی الکل روند بهبودی را افزایش داده و بهبودی زخم ها را مختل می کند بهتر است مصرف ان ها را ترک کنید.

نتیجه عالی از عمل بینی با تکنیک باز

هزینه مورد نیاز جهت جراحی بینی به روش باز در تهران

هزینه لازم برای عمل بینی باز با تکنیک بسته هیچ گونه تفاوتی ندارد ، زیرا فاکتور های اساسی تر تعیین کننده هزینه نهایی خواهند بود. برای مثال میزان مشکلات موجود ، نوع بینی گوشتی یا استخوانی و استفاده از ماده بیهوشی ، تجهیزات بیمارستان و دست مزد بهترین جراح بینی در تهران ، موقعیت جغرافیایی و غیره نیز می توانند در مقدار هزینه تاثیر بگذارد.

مدل های عمل بینی با تکنیک باز

عمل بینی طبیعی

در برخی مواقع هدف اصلی افراد از جراحی بین خود رفع مشکلات و اختلالات تنفسی است. بنابراین با بکار گیری از جراحی بینی باز ، پزشک دسترسی لازم را جهت بر طرف کردن مشکلات داخلی و تنفسی داشته و به منظور بهتر شدن ظاهر بینی فرد اقدامات و اصلاحات جزئی را نیز انجام می دهد تا فرم طبیعی بینی بسیار تغییر نکند.

عمل بینی نیمه فانتزی

کاندیدای عمل بینی نیمه فانتزی در تهران با دکتر شفیعی ، ممکن است دارای مشکلات تنفسی باشند ، اما هدف آن ها تغییر فرم بینی و ایجاد یک نوک بینی سربالا همراه با استخوانی ظریف می باشد. عمل بینی اکسترنال با جراح بینی خوب در تهران ، علاوه بر آن که موقعیت مناسبی را جهت بر طرف کردن مشکلات تنفسی برای پزشک مهیا کرده ، سبب می شود تا انتظارات زیبا جو از جراحی بینی نیمه فانتزی با نتیجه ای فوق العاده همراه باشد.

عمل بینی فانتزی

زاویه میان لب و بینی بسیار زیاد است ، ساختار بینی بسیار کوچک و نوک بینی سربالا خواهد بود. قطعا یکی از پیچیده ترین و سخت ترین روند این پروسه ، عمل بینی به روش فانتزی می باشد. انجام جراحی زیبایی بینی با تکنیک بسته در این دسته از افراد گزینه مناسبی نخواهد بود ، زیرا با کوچک کردن بسیار زیاد ساختار بینی ممکن است افراد به مشکلات تنفسی مبتلا شوند. همچنین برای حفظ ساختار ظریف و سر بالای نوک بینی لازم است تا در برخی مواقع پیوند غضروفی صورت گیرد و استخوان بینی زیبا جو شکسته یا تراشیده شود. بنابراین تنها جراحی بینی باز گزینه مناسبی بوده که پزشک می تواند با تمرکز و دقت بالا با وجود دسترسی کافی اصلاحات لازم را به خوبی انجام دهد.

محل ایجاد بخیه در جراحی بینی به روش باز

بعد از پایان فرایند رینوپلاستی ، پوست برداشته شده مجددا بر روی ساختار استخوانی جدید باز می گردد . جراح به منظور قرار دادن بینی در حالت جدید خود و حفظ ساختار تازه از نخ های بخیه جذبی استفاده می کند. با قرار گرفتن کامل پوست محل برش ها در امتداد یکدیگر در زیر نوک بینی بر روی بافت کلوملا نیز بخیه می شوند.

نکته : در صورتی که دکتر شفیعی رونیزی ، جراح بینی با تجربه و ماهر در تهران ، از نخ بینی غیر جذبی استفاده کرده باشد ، باید بعد از گذشت هفت الی ده روز پس از جراحی بینی باز در تهران ، برای کشیدن آن ها به پزشک مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات

نوشته‌های تازه