جراحی بینی نیمه فانتزی در تهران

حتما شما هم زمانی که به صورت افراد مختلفی که تحت عمل جراحی بینی قرار گرفته اند ، نگاه می کنید متوجه این موضوع شده اید که بینی هر فرد به سبک و مدل متفاوتی جراحی شده است ؛ در واقع بر اساس فاکتورهایی که در ایجاد تغییرات بینی در پروسه جراحی در نظر گرفته می شود ، بینی را می توان به سه فرم فانتزی ، طبیعی و نیمه فانتزی جراحی نمود. ما در این مقاله از دکتر علی شفیعی رونیزی ، جراح بینی نیمه فانتزی در تهران ، سعی داریم شما را با یکی از مدل های محبوب و پرطرفدار یعنی جراحی بینی نیمه فانتزی آشنا کنیم. شناخت ویژگی های این مدل موجب می شود تا در انتخاب مدل بینی خود ، راحت تر تصمیم گیری نمایید.

جراحی بینی نیمه فانتزی - دکتر علی شفیعی

نکات مهمی که در خصوص جراحی بینی نیمه فانتزی در تهران باید بدانید !

علاوه بر تصمیم گیری شما برای انتخاب مدل بینی ، فاکتورهای دیگری نیز در نظر گرفته می شود تا در نهایت به شما اعلام شود از مدل بینی نیمه فانتزی یا هر مدل دیگری که تصمیم به جراحی دارید ، نتیجه خوبی حاصل می شود یا خیر ! در واقع در جلسه مشاوره با بهترین دکتر عمل بینی نیمه فانتزی در تهران ، سوالاتی در خصوص انتظارات شما از انجام عمل زیبایی بینی پرسیده می شود و ممکن است جراح از شما بخواهد توضیح دهید که دوست دارید بینی شما به کدام سبک و فرمی جراحی شود. جراحی بینی به دو روش باز و بسته انجام میشود. معمولا در جلسات مشاوره بیمار ویژگی هایی را که دوست دارد ، بیان می کند که این خواسته ها در بیماران مختلف متفاوت است ، برای مثال ممکن است یک بیمار تمایل داشته باشد که بینی سربالا و بسیار ظریفی داشته باشد و بالعکس برخی بیماران خواستار بینی با تیغه صاف و نوک گرد هستند. جراح با در نظر گرفتن خواسته های بیمار به بررسی ساختار و معاینه ضخامت پوست و بافت غضروفی بینی می پردازد ، همچنین آناتومی صورت فرد را آنالیز می کند و بر همین اساس مشخص می کند آیا نتیجه خوبی از فرم دلخواه شما حاصل می شود یا خیر ! گاهی مواردی مانند قوز بینی، انحراف بینی، شکستگی بینی و پلیپ نیز وجود دارند که قبل از جراحی بینی بررسی میشود. بهترین جراح بینی تهران ، با توجه با سابقه و تجربه ای که در این زمینه دارد ، بهترین فرم و مدل را به بیماران خود پیشنهاد می دهد.

ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود که در چه صورت کاندید مناسبی برای جراحی بینی نیمه فانتزی در تهران خواهیم بود. در ادامه به بررسی این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت. اما پیش از آن لازم است با ویژگی های بینی نیمه فانتزی بیشتر آشنا شوید.

بینی نیمه فانتزی چه ویژگی هایی دارد ؟

اگر مقاله های مربوط به جراحی بینی طبیعی و جراحی بینی فانتزی را مطالعه کرده باشید ، حتما به خوبی نسبت به ویژگی های این دو مدل از بینی آگاهی دارید. خوب است بدانید که بینی نیمه فانتزی دقیقا حالتی بین عمل بینی طبیعی و فانتزی می باشد. در واقع بینی نیمه فانتزی از نمای نیم رخ قوسی بسیار ملایم و ظریف دارد ، در حالی که در بینی های طبیعی اغلب تیغه بینی به صورت صاف جراحی می شود و انحنای تیغه بینی در بینی ها عروسکی بسیار زیاد است. از نظر کوچک کردن بینی نیز بینی به میزانی که در تناسب با صورت باشد ، کوچک می شود و نوک بینی ممکن است به در خواست بیمار کمی از حالت طبیعی بالاتر باشد که این ویژگی ها در مجموع موجب می شود تا بینی کاملا زیبا و ظریف که کاملا در تناسب با صورت است خلق شود. این مدل از جراحی بینی به دلیل ویژگی هایی که دارد ، برای بینی های استخوانی و بینی های گوشتی که ضخامت پوستی و غضروف های خوبی دارند ، مناسب است. بر خلاف فرم فانتزی که به هیچ عنوان به افراد با بینی های گوشتی پیشنهاد نمی شود.

کاندیدای مناسب برای جراحی بینی نیمه فانتزی در تهران

در صورتیکه شما ضخامت پوستی لازم ، غضروف های مستحکمی داشته باشید و همچنین از سلامت جسمی خوبی برخوردار باشید ، می توان گفت کاندید مناسبی برای عمل بینی نیمه فانتزی هستید ، هرچند که افراد با بینی استخوانی نتیجه خوبی را از این فرم از بینی ها به دست می آورند ؛ با این حال اگر بینی گوشتی دارید که ضخامت پوست آن زیاد نیست ، پزشک بعد از انجام معاینات لازم مشخص می کند که نتیجه خوبی از جراحی بینی نیمه فانتزی گوشتی شما حاصل می شود یا خیر !

تصاویر قبل و بعد از عمل بینی نیمه فانتزی با دکتر علی شفیعی رونیزی ، جراح بینی تهران

آیا جنسیت در عمل بینی نیمه فانتزی نقش دارد ؟

این موضوع به سلایق افراد بستگی دارد و نمی توان محدودیتی در این مورد برای افراد ایجاد نمود. اما به صورت کلی خانم ها بیشتر از آقایان طرفدار فرم های فانتزی و نیمه فانتزی در پروسه جراحی زیبایی بینی هستند ؛ از طرفی از آنجایی که ساختار صورت خانم ها نیز دارای ظرافت های بیشتری است ، اغلب از جراحی بینی نیمه فانتزی در تهران با دکتر علی شفیعی ، نتیجه خوب و رضایت بخشی حاصل می شود ؛ با این حال اگر آقایی دوست داشته باشد که فرم بینی او ظرافت بیشتری داشته باشد ، با در نظر گرفتن ساختار بینی و صورت می توان جراحی او را به سبک نیمه فانتزی با ایجاد قوسی ملایم و سربالا انجام داد به نحوی که جذابیت های چهره مردانه او تحت تاثیر قرار نگیرد.

جراحی بینی نیمه فانتزی در تهران تا چه اندازه موفقیت آمیز است ؟

لازم است به این نکته توجه داشته باشید که آناتومی صورت همه افراد یک شکل نیست ، به همین علت بینی شما به هیچ عنوان نمی تواند کاملا شبیه به بینی فرد دیگری جراحی شود. در شرایطی که پوست بینی بسیار نازک باشد ، پنهان نمودن ناهمواری ها و برجستگی های استخوان بینی مقوله ای پیچیده خواهد بود ، همچنین اگر پوست بینی بسیار ضخیم باشد ، تغییراتی که روی بینی اعمال می شود ، به وضوح در قسمت خارجی بینی نمایان نخواهد بود. در واقع هدف اصلی از انجام جراحی زیبایی بینی رسیدن به یک نتیجه معقول و منطقی است که در نهایت سبب زیبایی بیشتر بینی و چهره فرد شود به نحوی که رضایت بیمار را در پی داشته باشد. جراحی بینی نیمه فانتزی در تهران با توجه به ویژگی هایی که دارد ، با ریسک کمتری همراه بوده و معمولا برای چهره های مختلف مناسب می باشد که همین عامل موجب محبوبیت بیشتر این مدل از بینی ها شده است. زمانی که فاکتورهای اصلی زیبایی بر اساس قوانین زیبایی شناسی رعایت شده باشد و بینی با سایر اجزای صورت هماهنگی داشته باشد و بیمار از نتیجه این جراحی رضایت کافی داشته باشد ، می توان گفت که نتیجه عمل بینی نیمه فانتزی با بهترین جراح بینی تهران ، موفقیت آمیز بوده است و دیگر نیازی به جراحی ترمیمی نخواهد بود. اگر کنجکاو هستید که بیشتر درباره تفاوت انواع جراحی های بینی بدانید، پیشنهاد ما این است که مقالات تفاوت بینی نیمه فانتزی و طبیعی و تفاوت جراحی بینی فانتزی و نیمه فانتزی را مطالعه کنید.

چگونه می توانیم تورم و کبودی بعد از جراحی بینی نیمه فانتزی را کاهش دهیم ؟

تمامی بیمارانی که تحت عمل رینوپلاستی قرار می گیرند ، فارغ از اینکه بینی آن ها به فرم نیمه فانتزی ، طبیعی و یا فانتزی جراحی شده است دچار تورم و کبودی هایی در نواحی اطراف چشم ها و گونه ها می شوند. میزان کبودی و تورم در همه بیماران یکسان نیست و به تکنیک های جراحی ، میزان تغییرات ایجاد شده در ساختار و بافت بینی ، شرایط جسمی بیماران و سیستم ایمنی بدن آن ها بستگی دارد. با این حال برخی راهکارهای ساده جود دارند که با پیروی کردن از آن ها تا حد زیادی می توانید ورم و کبودی ناشی از عمل جراحی بینی نیمه فانتزی را کنترل نمایید.

  1. مصرف نمک و ادویه ها را در مواد غذایی خود به حداقل میزان ممکن برسانید.
  2. به نحوه خوابیدن خود بعد از جراحی بینی توجه داشته باشید و حتما دو الی سه بالش زیر سر خود قرار دهید و زاویه بدن خود را به نحوی تنظیم نمایید که سر و شانه های شما در ارتفاع بالاتری از بدن قرار بگیرد.
  3. بهتر است آب و مایعات بیشتری مصرف نمایید. آناناس و آب کرفس نیز از خوراکی های مفیدی هستند که می توانند به کاهش ورم و کبودی های بعد از عمل کمک زیادی کنند.
  4. استفاده از کمپرس یخ در ساعات اولیه بعد از جراحی تا سه روز باید ادامه داشته باشد. کمپرس یخ تا حد زیادی تورم و کبودی های شما را کنترل می کند.
  5. خودداری از فعالیت های شدید بدنی ، خم نکردن سر ، پرهیز از ورزش کردن از دیگر موارد مهمی هستند که در کاهش ورم و کبودی ناشی از رینوپلاستی تاثیر دارند.
  6. و در نهایت بعد از برداشتن پانسمان بینی ، باید به صورت مرتب برای مدتی به بینی خود چسب بزنید که نحوه آموزش چسب زدن به بینی توسط جراح به شما آموزش داده خواهد شد. همچنین ماساژ بینی بعد از عمل نیز در صورتی که پزشک به شما پیشنهاد دهد ، می تواند تاثیر بسزایی در فرم گیری بهتر بینی و کاهش ورم بینی داشته باشد.

تفاوت بینی نیمه فانتزی و بینی عروسکی

مهم ترین تفاوت در بینی فانتزی زاویه بین لب ها و نوک بینی است ؛ در واقع در بینی عروسکی شاهد قوس زیادی در نمای نیم رخ هستیم به نحوی که این قوس موجب می شود بینی سربالا و کمی نوک تیز به نظر برسد ؛ همچنین سوراخ های بینی در فرم فانتزی کوچک تر شده و تغییراتی در آن ایجاد می شود ؛ این در حالی است که در جراحی بینی نیمه فانتزی تلاش می شود تا با ایجاد یک قوس ملایم و زیبا به زیبایی بهتر چهره و بینی کمک نمود. زاویه بین لب ها و بینی هر چند که از حالت طبیعی بیشتر می باشد اما به اندازه فرم عروسکی سربالا نیست. همچنین تلاش می شود در طی این پروسه فرم سوراخ های بینی حفظ شود ، مگر در شرایطی که به دلیل بزرگی یا عدم تقارن حفره های بینی نیاز به اصلاح باشد.

عمل بینی نیمه فانتزی در تهران با لیزر

لیزر یک پرتو تک طول موجی است که انرژی بالایی دارد. ویژگی های منحصر به فرد این تکنولوژی باعث شده تا در بسیاری از روش های زیبایی مورد استفاده قرار گیرد. هر طول موج خاص، بر نوع خاصی از سلول ها تاثیرگذار است و امکان بهبود آسیب ها و مشکلات پوستی را بدون صدمه به بافت های اطراف فراهم می کند. با این حال، این فناوری امکان تغییر در بافت غضروفی و استخوانی و انجام عمل زیبایی بینی به سبک نیمه فانتزی را ندارد.

در جراحی بینی با مدل های مختلف از جمله نیمه فانتزی، جراح تغییرات قابل توجهی در غضروف و استخوان ایجاد می کند و با این تغییرات، شکل بینی را اصلاح می نماید. از طریق برش استخوان، جابجایی غضروف و صاف کردن آن، نقایص ظاهری و عملکردی بینی برطرف می شود. در حالی که تبلیغات زیادی درباره جراحی بینی با لیزر وجود دارد، اما در عمل این تکنولوژی کاربردی در عمل جراحی بینی ندارد. البته لیزر می تواند برای بهبود کیفیت پوست بینی و درمان مشکلاتی مانند کاهش اثرات زخم یا جراحت قبلی استفاده شود.

بینی نیمه فانتزی نوک گرد در تهران

بینی نیمه فانتزی نوک گرد یک شیوه جراحی زیبایی بینی محسوب می‌گردد که ترکیبی از حالت طبیعی و عروسکی را ارائه می‌دهد. این سبک جراحی بسیار محبوب در میان بانوان است چراکه تغییرات ملایم و دلپذیری را در چهره ایجاد می‌نماید. کلید اصلی در این روش، زاویه بین لب تا نوک بینی است که باید حدود 100 تا 105 درجه باشد. همچنین قوس پل بینی بسیار کم و ملایم خواهد بود.

این نوع بینی برای افرادی که خواهان تغییرات جزئی در بینی خود هستند، گزینه مناسبی است. چهره‌های ظریف و لاغر کاندیدهای بهتری برای این جراحی محسوب می‌گردند. لازم است تناسب بینی با سایر اجزای صورت در نظر گرفته شود. پزشکان با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن، انواع مدل‌های بینی را به صورت دوبعدی و سه‌بعدی روی چهره بیمار امتحان می‌کنند تا بهترین گزینه انتخاب گردد.

علاوه بر جنبه‌های ظاهری، بافت بینی نیز باید برای این نوع جراحی مناسب باشد. بینی‌های با پوست نازک و استخوانی، کاندیدهای بهتری هستند. پوست ضخیم، ظرافت بینی نیمه فانتزی را کاهش می‌دهد. غضروف در بینی‌های استخوانی محکم‌تر است و امکان شکل‌دهی و گرد کردن نوک را آسان‌تر می‌سازد. همچنین احتمال گوشت آوردن، افتادگی و بازگشت فرم بینی در بینی‌های استخوانی کمتر است.

بینی نیمه فانتزی با قوس ملایم در تهران

جراحی بینی یا رینوپلاستی یکی از رایج‌ترین عمل‌های زیبایی است که می‌تواند چهره را کاملاً متحول کند. در این میان، انواع مختلفی از تکنیک‌های رینوپلاستی وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند.

نیمه فانتزی با قوس ملایم، همانطور که از نامش پیداست، دارای یک قوس نرم و طبیعی در ناحیه استخوانی بینی است. این سبک به صورت چشمگیر بر زیبایی و تناسب چهره می‌افزاید، بدون آنکه بینی را بیش از حد برجسته یا نامتناسب جلوه دهد. قوس ملایم باعث می‌شود که بینی هماهنگ با سایر اجزای صورت باشد و حالت طبیعی و زیبایی را حفظ کند.

از سوی دیگر، نیمه فانتزی نوک گرد ویژگی‌های متفاوتی دارد. در این سبک، نوک بینی به شکل گرد طراحی می‌شود که به صورت ظریف‌تر و دخترانه‌تری می‌انجامد. این گونه از جراحی بینی اغلب برای افرادی که دارای نوک بینی نازک یا تیز هستند و می‌خواهند حالت نرم‌تر و گردتری به آن بدهند، انتخاب می‌شود. البته این سبک نیز باید با دقت و با در نظر گرفتن سایر اجزای چهره انجام شود تا زیبایی کلی صورت حفظ شود.

جراحی بینی نیمه فانتزی بهتر است یا طبیعی ؟

این موضوع در قدم اول به سلیقه و هدف زیباجو از انجام عمل زیبایی بینی بستگی دارد. در قدم دوم لازم است نوع ساختار بینی و همچنین آناتومی صورت توسط جراح بینی مورد بررسی و معاینه قرار بگیرد. پزشک بعد از انجام معاینات لازم مشخص می کند که کدام فرم و مدل برای بینی و چهره شما مناسب تر بوده و با نتایج بهتر و رضایت بخش تری همراه خواهد بود. دقت داشته باشید که هدف اصلی از انجام عمل رینوپلاستی بهبود فرم بینی ، داشتن یک تنفس راحت و سالم از طریق حفره های بینی و همچنین در تناسب قرار گرفتن بینی با سایر اجزای صورت می باشد. در صورتی که بعد از پایان جراحی زیبایی بینی بتوان به هر سه این فاکتورها ، دست پیدا کرد ، می توان با اطمینان از موفقیت آمیز بودن نتیجه جراحی صحبت نمود که بدون شک رضایت بیمار را نیز در پی خواهد داشت.

جراحی بینی نیمه فانتزی برای کدام یک از چهره ها مناسب است؟

جراحی بینی نیمه فانتزی یک پروسه زیبایی بوده که به افراد این امکان را می‌دهد تا چهره خود را به شکل‌های جدید و خلاقانه تغییر دهند، در واقع به واسطه این نوع تغییرات به چهره ای زیبا تر همراه با اعتماد بنفس بیشتری دست پیدا می کنند. این نوع جراحی، به ویژه برای افرادی که به دنبال شکل‌ها و ظاهرهای منحصر به فرد و فانتزی و نیمه فانتزی در چهره خود هستند، مناسب می‌باشد. افرادی که در عرصه هنر حتی فعالیت‌های تجاری خود با جذابیت و خلاقیت مشغول به کار هستند، ممکن است به این نوع جراحی علاقه مند شوند چراکه می توانند با چهره زیبا همراه با اعتماد بنفس در کار های خود موفق تر عمل کنند. جراحی بینی نیمه فانتزی به افراد این امکان را می‌دهد که با تغییرات ملایم در شکل بینی، یک ظاهر خاص و متفاوت را به دست آورند که هماهنگ با سلیقه و استایل آن ها می باشد. در واقع با این نوع فرم از بینی چهره ای مصنوعی و بسیار فانتزی نخواهند داشت و تغییرات دقیقا مطابق چهره و به اندازه خواهد بود.

در این نوع جراحی، پزشک معمولاً از تکنیک‌هایی استفاده می‌کند که تا حد ممکن ظاهر طبیعی بینی را حفظ کرده و در عین حال به چهره افراد عنصری جادویی و هنری اضافه کند. از جمله افرادی که به این نوع جراحی علاقه مند هستند، می‌توان به هنرمندان ت، بازیگران، و افرادی که در حوزه مدلینگ فعالیت می‌کنند، اشاره کرد. در هر صورت، قبل از تصمیم به انجام هر نوع جراحی، اهمیت دارد که با یک پزشک متخصص مشورت کنید و تمام جوانب و انتظارات خود را با او به اشتراک بگذارید، چراکه برخی افراد دارای چهره هایی ظریف می باشند ، بی شک جراحی بینی نیمه فانتزی در آن ها با نتایج عالی همراه خواهد بود ، در صورتی که برخی دیگر چهره ای ظریف ندارند و تغییرات فرم بینی به صورت نیمه عروسکی در چهره آن ها نتایج خوبی را به همراه نخواهد داشت.

جلسه مشاوره برای عمل بینی نیمه فانتزی در تهران

در طول جلسه مشاوره، جراح بینی شما را با دقت مورد معاینه قرار می‌دهد. او اختلالات تنفسی و عملکردی را شناسایی کرده و ضخامت پوست و غضروف بینی را بررسی می‌کند تا بهترین راهکار را برای شما ارائه دهد. او سوابق عمل‌های قبلی شما، هرگونه بیماری، حساسیت‌های دارویی، درمان‌های قبلی و فعلی، مصرف داروهای ویتامینی، مکمل‌های گیاهی، الکل، تنباکو و دیگر داروها را مورد بررسی قرار می‌دهد. این اطلاعات به منظور ارزیابی صلاحیت شما برای انجام عمل جراحی استفاده می‌شود.

عمل بینی نیمه فانتزی و تغذیه

تغذیه بعد از عمل بینی یکی از عوامل حیاتی است که در نظر گرفتن آن در طول دوره قبل و بعد از رینوپلاستی نیمه فانتزی بسیار حیاتی است. متناسب با تأثیرات بر روی فرایند بهبود، تغذیه مناسب در طول دوره پس از عمل نیز توصیه می‌شود و مصرف برخی مواد غذایی ممنوع می‌شود.
به‌عنوان‌مثال، زیرا فعالیت‌های فیزیکی پس از جراحی ممکن است کاهش یابد، توصیه می‌شود که مواد غذایی حاوی فیبر غنی را مصرف کنید تا از یبوست جلوگیری شود. همچنین، باید به مقدار مصرف آب نیز توجه داشته باشید.

در چند روز اول پس از عمل، با توجه به حساسیت بافت و چارچوب بینی، مصرف غذاهای نرم اولویت بالایی دارد. غذاهایی مانند سوپ، پوره سیب‌زمینی و ماست مناسب هستند. همچنین، مصرف میوه‌ها و سبزیجات تازه که منابع غنی ویتامین هستند توصیه می‌شود. برای بهبود سریع‌تر، بدن شما به ویتامین‌های غنی نیاز دارد.

مواد غذایی مانند آووکادو، روغن زیتون، توت فرنگی، بروکلی و گوجه فرنگی، دارای خواص ضد التهابی هستند که مصرف آنها در این دوره توصیه می‌شود. از مصرف غذاهایی مانند ساندویچ، فست فود، غذاهای سرخ کرده و غذاهای شور و پرادویه در این دوره خودداری کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات

نوشته‌های تازه