عمل لیفت چشم گربه ‌ای چیست؟

برای زیبایی بیشتر حالت چشمان خود چه روشی را ترجیح می‌دهید؟ بدون شک دوست دارید برای تغییر حالت چشمان و ابروهای خود از روش درمانی کمک بگیرید که به دوره نقاهت طولانی نیاز نداشته باشند، بیشترین تاثیر را ارائه دهند و اثری از جراحی آنها دیده نشود. اگر چشمانی خواب‌آلود دارید که باعث شده همیشه خسته به نظر برسید، نگران نباشید. با لیفت چشم گربه ای و تقویت ظریف شکل چشم‌هایتان می‌توانید زیبایی را به صورت خود بیفزایید و ظاهری پر جنب و جوش داشته باشید. این روش لیفت چشم یک روش بسیار ساده و ظریف اما کم تهاجمی است و متخصصان حرفه‌ای برای افزایش زیبایی شما از این روش‌ها استفاده می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با این روش لیفت چشم می‌توانید مطلب زیر را تا انتها دنبال کنید.

لیفت چشم گربه ای

عمل لیفت چشم گربه ای

عمل لیفت چشم گربه ای با جراحی چشم روباهی نیز خوانده می‌شود که یکی از جراحی‌های زیبایی به حساب می‌آید و هدف اصلی آن ایجاد کشیدگی بیشتر چشم‌ها و تغییر شکل آنها است. به زبان ساده این جراحی حالت طبیعی اما بادام شکل چشمان شما را با ایجاد تغییراتی در گوشه بیرونی چشمانتان از بین می‌برد.

در واقع این عمل بر روی محل برخورد پلک‌ها نیز موثر است. این روش‌ به سفت شدن، بلند کردن و تغییر موقعیت چشم و ابروهای شما کمک می‌کند. به همین دلیل با این عمل زیبایی شما ظاهری عجیب، غریب و البته جوان‌تر خواهید داشت که از نظر بیشتر افراد جذاب است و مورد پسند قرار می‌گیرد.

طی این عمل زیبایی متخصص گوشه‌های بیرونی چشم شما را بلند می‌کند و محور افقی آنها را تغییر می‌دهد تا شکل زیباتری به خود بگیرند. داشتن چشمان گربه‌ای باعث می‌شود زیباتر از حالت طبیعی خود به نظر برسید. این عمل تنها 45 دقیقه طول می‌کشد و در کلینیک‌های زیبایی با کمک بی‌حسی موضعی قابل انجام است. برای بهبودی بعد از این عمل زیبایی به 3 روز زمان نیاز دارید.

چرا جراحی چشم گربه ای انجام می‌شود؟

هدف اصلی این روش جراحی زیبایی و جوان‌سازی پوست اطراف چشم افراد است تا چین و چروک‌های آنها از بین رفته و همچنان چشمان فرد بالا کشیده شود. این روش عمل زیبایی به طور معمول با بلفاروپلاستی ترکیب شده و به تغییر شکل صورت کمک می‌کند.

در نهایت این هدف اصلی این عمل زیبایی تغییر شکل چشمان فرد متقاضی بوده و بیشتر به افرادی توصیه می‌شود که چشم‌هایی بادامی و خمار دارند. با این عمل زیبایی شکل بادامی و کشیده چشمان آنها تغییر می‌کند.

شرایط لازم برای عمل چشم گربه ای

در قسمت‌های مختلف این راهنما توضیح دادیم که عمل چشم گربه‌ای به افرادی توصیه می‌شود که از ظاهر چشمان خود راضی نیستند و به دنبال روشی می‌گردند تا بدون دردسر حالت چشمانشان را تغییر دهند. این عمل با بی‌حسی موضعی و حتی بیهوشی عمومی نیز امکان‌پذیر است.

خبر خوب اینکه برای عمل چشم گربه‌ای به شرایط پزشکی خاصی نیاز نیست؛ زیرا این روش خیلی سخت نیست و شما با گذر زمان خیلی سریع بهبود می‌یابید. در واقع طی جراحی چشم گربه‌ای خطرات و عوارضی شما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهند. ناگفته نماند این عمل بیشتر مناسب افرادی است که زیر 40 سال سن دارند.

قبل از عمل چشم گربه‌ای چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

عمل چشم گربه ای نیز همانند هر جراحی دیگری به مراقبت‌هایی نیاز دارد که شما به عنوان یک متقاضی باید به نکات مختلفی توجه کنید. برخی از نکاتی که قبل از عمل چشم گربه ای باید به آنها توجه کرد را در ادامه نام می‌بریم:

  • یک روز قبل از جراحی برای انجام آزمایشات در مطب متخصص مورد نظر حاضر باشید.
  • حداقل تا 2 هفته قبل از عمل سیگار نکشید و نوشیدنی الکلی مصرف نکنید تا خطر لخته شدن خون کاهش یابد.
  • تا 2 هفته قبل و بعد از عمل از داروهای حاوی آسپرین یا ایبوپروفن استفاده نکنید. مصرف این داروها ممکن است خطر خونریزی داخلی را افزایش دهند.
  • برای مصرف هر نوع دارو و مکمل با متخصص جراح خود مشورت کنید.
  • یک ماه قبل از جراحی باید مصرف مکمل‌های مولتی ویتامین و مکمل‌های ویتامین کا را قطع کنید.
  • یک ماه قبل از جراحی مصرف داروهای ضد بارداری خوراکی را قطع کنید.

نتیجه عمل لیفت چشم گربه ای

هر یک از افراد متقاضی این عمل ممکن است نتیجه متفاوتی دریافت کنند. برای اینکه از نتیجه عمل جراحی خود آگاه شوید، باید در جلسات مشاوره دقیق حضور یابید. متخصص جراح با بررسی دقیق وضعیت صورت شما و در نظر گرفتن آناتومی آن می‌تواند برای عمل جراحی آماده شود و نکات لازم را در اختیارتان قرار دهد.

در نظر داشته باشید با برنامه‌ریزی دقیق قبل از جراحی شما می‌توانید بهترین نتیجه را از عمل لیفت چشم گربه‌ای خود کسب کنید. توجه داشته باشید نتیجه جراحی متخصص برای هر یک از افراد منحصر به فرد است اما هدف نهایی این کار ثابت نگه‌داشتن پوست اطراف چشم در بالاترین نقطه ممکن است تا چشمان شما زیباتر از قبل به نظر رسد.

لیفت شقیقه چشم گربه ای

شرایط بعد از لیفت چشم گربه ای

لیفت شقیقه چشم گربه ای در واقع همان لیفت ابرو است که با بالا بردن ابرو چشم‌های شما نیز تغییر حالت می‌دهند و زیباتر از قبل به نظر می‌رسند. همان‌طور که از نام این روش درمانی مشخص است، متخصص قسمت بیرونی چشم‌ها، ابروها و حتی شقیقه شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

با این روش صورت شما دوباره جوان شده و طراوت ظاهری آن چند برابر می‌شود. همچنین اگر در قسمت‌هایی از شقیقه خود دچار شلی یا افتادگی پوست هستید، با این روش لیفت چنین معضلاتی نیز رفع می‌شوند. متاسفانه با گذر عمر و با بالا رفتن سن، پوست و حتی شقیقه شما دچار چین و چروک می‌شود.

برای از بین این چین و چروک‌ها بهترین روش استفاده از لیفت شقیقه است و برای اینکه چشمانی زیباتر داشته باشید، توصیه می‌کنیم از روش لیفت شقیقه چشم گربه ای کمک بگیرید. لیفت شقیقه چشم گربه‌ای نیز به روش‌های مختلفی قابل انجام است. شما می‌توانید بدون عمل جراحی شقیقه و چشمان خود را بالا بکشید.

آیا من کاندید مناسبی برای لیفت چشم گربه ای هستم؟

اگر چشمانی خمار دارید که ناراحت به نظر می‌رسند و جذابیت صورت شما را کاهش داده‌اند، نگران نباشید. لیفت چشم گربه ای می‌تواند این مشکل چشمان شما را رفع کند. شما با انجام لیفت چشم گربه‌ای و ترکیب آن با لیفت ابرو و عمل بلفاروپلاستی می‌توانید زیبایی ظاهری چشمان خود را افزایش دهید.

در بیشتر موارد افرادی که پلک‌هایی به سمت پایین و افتاده دارند یا خطوط بیرونی انتهایی پلک آنها افتاده به نظر می‌رسد، گزینه مناسبی برای لیفت چشم گربه‌ای محسوب می‌شوند. در صورتی که از تماشای تصویر خود در عکس‌ها ناراحت هستید، ممکن است به دلیل کج شدن شکل چشم‌هایتان و افتادگی آنها باشد.

شکل و شیب ابروها به طور حتم بر روی حالت چشمان شما موثر است. بنابراین توصیه می‌شود این عمل را با لیفت ابرو به صورت ترکیبی انجام دهید. انجام این عمل می‌تواند ظاهر غمگین چشمان شما را رفع کند و به جذابیت بیشتر آن کمک بزرگی خواهد کرد. لیفت ابرو و پلک به طور همزمان با این روند می‌تواند نتیجه بهتری در اختیار شما قرار دهد.

لیفت چشم گربه ای بدون عمل امکان‌پذیر است؟

برای اینکه چشمانی کشیده و زیبا داشته باشید، لازم نیست عمل جراحی انجام دهید. شما بدون استفاده از عمل نیز می‌توانید چشمان گربه‌ای داشته باشید. البته برای بالا کشیدن چشمانتان بدون عمل باید از متخصصان حرفه‌ای حاضر در این حوزه کمک بگیرید و در جریان باشید که این روش‌های غیر تهاجمی ماندگاری زیادی ندارند. در بخش‌های بعدی برخی از روش‌های لیفت چشم گربه ای بدون عمل را شرح می‌دهیم.

تزریق بوتاکس

 متخصصان زیبایی می‌توانند برای کشیدن چشمان شما سم بوتولینوم را به قسمت‌های جانبی چشمتان تزریق کنند. با این کار چین و چروک‌های اطراف چشمان شما از بین می‌رود و شلی پلکتان نیز به طور کامل ترمیم می‌شود. تزریق بوتاکس یکی از روش‌های بدون عمل است که عوارض خاصی به همراه ندارد.

استفاده از دستگاه آر اف

این روش نیز بدون جراحی می‌تواند حالت کشسانی پوست اطراف چشم شما را افزایش دهد و به بالا کشیدن چشمانتان منجر شود. در نتیجه شما بدون عمل می‌توانید لیفت چشم انجام دهید.

تزریق ژل

یکی دیگر از روش‌های بدون جراحی لیفت چشم، تزریق ژل است که با از بین بردن چین و چروک اطراف چشم شما باعث می‌شود پوستتان کشیده شده و چشمانتان بالاتر به نظر برسند. در نتیجه همین روش زیبایی چشمان شما بالا می‌روند.

انجام پی آر پی

تغییرات حاصل از لیفت چشم گربه ای

یکی دیگر از روش‌های بدون جراحی برای بالا بردن چشم‌ها استفاده از پلاسما غنی شده پلاکت است. متخصص در این روش، پلاسما را از گلبول‌های خون جدا می‌کند و سپس این پلاسما غنی شده و به جوان‌سازی صورت شما کمک می‌کند. پی آر پی برای افتادگی پلک نیز کارآمد است.

استفاده از دستگاه پلکسر

در این روش نیز دستگاهی در نواحی اطراف چشم شما کشیده می‌شود و پلاسما با انرژی گرمایی به پوست شما نفوذ می‌کند، همین روش به لیفت چشم کمک خواهد کرد. دستگاه پلکسر یکی از به روزترین روش‌ها برای لیفت چشم است. 

استفاد از لیزر

طی این روش لیفت چشم، دستگاه لیزر به از بین بردن قسمت‌های رویی پوست کمک می‌کند و در نتیجه پوست جدیدی را جایگزین این پوست‌ها خواهد کرد. به همین دلیل پوست اطراف چشم شما جوان و بدون چین و چروک می‌شود. از آنجایی که لیزر پوست قدیم و شل را با پوست جدید جایگزین می‌کند، پوست اطراف چشمان شما بالا کشیده می‌شود و طراوت بیشتری را در چهره خود احساس می‌کنید.

استفاده از نخ

متخصصان از نخ‌های مخصوصی برای بالا کشیدن پوست اطراف چشم شما استفاده می‌کنند. این نخ‌ها در زیر پوست قسمت مورد نظر نفوذ کرده و بعد از چند ماه نیز حل می‌شوند. به همین دلیل نمی‌توان توقع داشت لیفت چشم با نخ برای مدتی طولانی ماندگار باشد. به هر حال هیچ روشی همانند عمل جراحی ماندگاری و کیفیت لازم را ندارد.

روشی برای لیفت چشم گربه ای در خانه وجود دارد؟ 

علاوه بر عمل جراحی لیفت چشم گربه‌ای و استفاده از روش‌هایی که در قسمت قبلی ذکر شد، شما در منزل خود نیز می‌توانید به لیفت چشمانتان کمک کنید. البته این روش‌ها با تکرار و تمرین زیاد موثر هستند و متاسفانه تاثیر آنها خیلی طولانی نخواهد بود اما به هر حال روش‌های خانگی برای لیفت چشم نیز در دسترس همه ما قرار دارد.

استفاده از ماسک‌های مختلف شما می‌توانید پوست اطراف چشم خود را سفت کنید و به بالا رفتن آن کمک بزرگی خواهید کرد. در ادامه برخی از این روش‌های خانگی مناسب برای لیفت چشم گربه ای را به طور خلاصه ذکر می‌کنیم:

  • استفاده از ماسک پوره سیب و عسل ( باید 20 تا 30 دقیقه بر روی پوست شما باقی بماند)
  • ماسک چای کیسه‌ای بابونه ( به مدت 20 دقیقه آن را بر روی پوست خود قرار دهید البته باید یخ زده باشد)
  • ماسک بابونه جوشیده و خیار ( به مدت 30 دقیقه و 2 بار در روز بر روی پوست خود قرار دهید)

قیمت لیفت چشم گربه ای

 

هزینه لیفت چشم گربه‌ای به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان بدون بررسی‌های لازم قیمت مشخصی را برای این کار اعلام کرد. انتخاب روش لیفت چشم در هزینه بسیار موثر است، برای مثال لیفت چشم با عمل جراحی مبلغی متفاوت از لیفت چشم بدون جراحی خواهد داشت.

همچنین تخصص فرد منتخب شما برای انجام این روش جوانسازی صورت بسیار مهم است. برخی از متخصصان حرفه‌ای به واسطه تخصص و تجربه بالایی که دارند، مبالغ زیادی درخواست می‌کنند. این در حالی است که برخی از افراد فعال در این حوزه با کم‌ترین مبلغ می‌توانند لیفت چشم انجام دهند.

توصیه می‌کنیم کیفیت را فدای قیمت نکنید و به سراغ متخصصان حرفه‌ای در حوزه زیبایی بروید که بتوانند چشمان شما را در بهترین حالت ممکن بالا بکشند و به زیبایی بیشتر چهره‌تان کمک کنند. در نظر داشته باشید لیفت چشم با نخ نیز قیمت متغیری دارد و هزینه انجام این روش به تجهیزات درون کلینیک یا مطب زیبایی منتخب شما بستگی خواهد داشت.

سخن آخر

در این مطلب به طور مفصل در مورد لیفت چشم توضیح دادیم و شما را با انواع روش‌های لازم برای بالا بردن چشمانتان آشنا کردیم. در صورتی که از جراحی ترس و واهمه دارید می‌توانید از روش‌های غیرجراحی برای بالا بردن چشمان خود استفاده کنید اما این روش‌ها متاسفانه ماندگاری بالایی ندارند.

برای اینکه بهترین نتیجه را از عمل جراحی لیفت چشم گربه‌ای خود دریافت کنید، توصیه می‌کنیم به مطب دکتر شفیعی سر بزنید. این متخصص در حوزه انواع عمل‌های زیبایی فعالیت داشته  مانند انواع لیفت آندوسکوپیک و جراحی بینی که توانسته رضایت بسیاری از بیماران و متقاضیان جوان‌سازی صورت را جذب کند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات

نوشته‌های تازه