هزینه جراحی بینی

بهتر است بدانید که هر ساله عده بسیاری زیادی از خانم ها و آقایان ، برای جراحی زیبایی ظاهر و فرم بینی و یا رفع مشکلات تنفسی خود به پزشک مراجعه می کنند. تا علاوه بر رفع مشکلات تنفسی ، زیبایی ظاهری بینی خود را افزایش دهند. در این میان سوالی برای آن ها پیش خواهد آمد ، که هزینه جراحی بینی با توجه به ناهنجاری های موجود و مشکلات دیگر چقدر بوده و به چه عواملی بستگی دارد. پیشنهاد می کنیم مقاله دکتر علی شفیعی  ، جراح بینی تهران را مطالعه کنید ، تا شما را با هر آنچه که می تواند در هزینه عمل بینی تاثیر گذار باشد ، آشنا کنیم.

هزینه جراحی بینی

موارد موثر در هزینه جراحی بینی در تهران

در ابتدا باید بدانید که انتخاب پزشک ، مراجعه و ارزیابی برخی موارد دارای هزینه می باشد. در جلسات مشاوره جراح رینوپلاستی از ابتدا و تا پایان دوره نقاهت مقدار هزینه جراحی بینی را به شما توضیح خواهد داد که ، از جمله آن ها می توان به مواردی که در ادامه مقاله نام برده می شود اشاره کرد.

منطقه و محل زندگی شما

اگر در شهرهای اطراف پایتخت و یا در خود پایتخت زندگی می کنید ، باید انتظار آن را داشته باشید که هزینه جراحی دماغ برای شما بسیار بیشتر از شهرهای دیگر و با جمعیت های کمتر باشد. زیرا مراجعه به جراحی در این مناطق بسیار بیشتر از مناطق دیگر بوده و در نتیجه جراح تجربه بسیار بالایی خواهد داشت.

میزان مهارت یک جراح بینی خوب

کافیست در سایت ها و شبکه های اجتماعی و یا از اطرافیان خود نشانی یک جراح خوب را جویا شوید. داشتن تجربه کافی بهترین پزشک در تهران و در زمینه عمل زیبایی بینی افراد متعدد ، نقش اساسی در افزایش هزینه جراحی بینی در تهران ، خواهد داشت. که البته این موضوع مثبت و مفید بوده که زیبا جو با خیالی آسوده تر عمل خود را به یک پزشک ، با تبحر بالا و کافی می سپارد.

نوع جراحی و میزان سختی آن

سختی و وجود هرگونه پیچیدگی در عمل دماغ در هر فردی با توجه با ساختار بینی و انتظارات بیمار بسیار متفاوت است. برای مثال جراحی رینوپلاستی کاهشی ، قومی در مقایسه با نوع ترمیمی دارای پیچیدگی کمتری می باشد. در صورتی که جراحی ثانویه بسیار سخت بوده و هر پزشکی نمی تواند آن را مجددا و با نتیجه ای مطلوب ، به خوبی ترمیم کند.

بیهوشی های عمومی و موضعی در اتاق عمل

بهتر است بدانید که نوع بیهوشی در اتاق عمل هم نیز می تواند در هزینه جراحی بینی در شهر تهران ، تاثیر گذار باشد. در برخی موارد جراح دماغ از بی حسی های موضعی به همراه آرام بخش برای زیبا جو استفاده می کند ، در صورتی که برخی از پزشکان عمل رینوپلاستی را تحت بیهوشی های عمومی انجام می دهند.

نکته: شایع ترین بیهوشی در عمل دماغ استفاده از نوع عمومی آن می باشد.

آزمایشات مورد نیاز قبل از اقدام به عمل

در مواقعی که در مراجعه حضوری و مشاوره ، جراحی رینوپلاستی شما مورد تائید پزشک قرار می گیرد ، توصیه می کند تا برخی آزمایشات ضروری را برای بررسی تمامی جوانب ، تهیه کنید تا از بروز هرگونه مشکلی پیشگیری شود. این آزمایشات متنوع بوده و ضروری است که برای انجام آن ها باید هزینه ای پرداخت شود. از جمله این آزمایشات می توان به ، آزمایش خون ، عکس برداری از ساختمان بینی و سی تی اسکن و غیره نیز اشاره کرد.

مهارت جراح بینی

اگر شما برای جراحی زیبایی بینی خود به یک پزشک ماهر و حاذق در تهران مراجعه کنید ، به علت داشتن تجربه بسیار ، همراه با مراجعین بسیار زیاد سبب افزایش هزینه جراحی بینی در تهران ، به علت داشتن مهارت فوق خواهد شد. به این معنا که روند جراحی و نتیجه نهایی به دست آمده توسط این جراح با رضایت همراه بوده و عده بسیار زیادی به ایشان اعتماد خواهند کرد.

💭 ویدئو زیر یکی از فوق العاده ترین جراحی های بینی انجام شده توسط دکتر علی شفیعی می باشد.

نوع و بافت بینی زیبا جو

بهتر است بدانید که تمامی افراد دارای بینی با بافت و استخوان های یکسانی نمی باشند. برخی بینی ها گوشتی همراه با چربی بسیار در زیر پوست هستند و برخی دیگر استخوانی محکم به همراه پوستی نازک دارند. علاوه بر این موارد میزان بزرگی و مشکلات موجود در هر بینی متفاوت بوده و لازمه تجربه و مهارت کافی پزشک برای اعمال تغییرات می باشد. همچنین باید بدانید که ، افراد با داشتن بینی های گوشتی به علت پیچیدگی بیشتر به نسبت فرم استخوانی ، هزینه جراحی بینی در این افراد به مراتب بیشتر خواهد بود.

بینی گوشتی : افراد با بینی های گوشتی دارای استخوان و یا غضروفی مستحکم نمی باشند و وجود چربی بسیار در زیر بافت های پوست اجازه عمل به روش ها عروسکی و نیمه فانتزی را به این افراد نخواهد داد. به همین علت پیچیدگی در این نوع پروسه جراحی بسیار سخت و با هزینه ی بالایی خواهد بود.

بینی استخوانی : از جمله بهترین نوع بینی ، که می توان تغییرات بسیار متنوعی بر روی آن ایجاد کرد ، بینی های استخوانی به همراه پوست نازک و غضروف های محکم می باشد که هزینه جراحی بینی در این افراد بستگی به مشکللات موجود دارد.

نکته: بهتر است بدانید که این نوع بینی نیز می تواند ، به علت داشتن پوستی نازک دردسر ساز هم باشد و آسیب ببیند.

انواع روش های جراحی زیبایی بینی و هزینه های آن

توجه داشته باشید که بینی با دو روش باز و یا بسته جراحی خواهد شد.

تکنیک بسته : در روش بسته ، میزان برش های ایجاد شده بسیار کم بوده و در حفره های بینی افراد اعمال می شود. در واقع باید بگوییم که با این تکنیک تنها رفع مشکلات سطحی ممکن بوده و اعمال تغییرات اساسی در این روش غیر ممکن و دشوار است و هزینه عمل بینی آن ممکن است کمتر نیز باشد.

تکنیک باز : در روش باز پوست رویی بینی زیبا جو به طور کلی برداشته می شود و تغییرات بر روی آن به راحتی و داشتن دسترسی کافی اعمال خمی شود. بهتر است بدانید که در این تکنیک ، بخیه های موجود و برش ها قابل دید هستند و تا بهبودی کامل زمان زیادی خواهد برد. با توجه به آن که تا حدودی با ماهیت انواع جراحی رینوپلاستی آشنا شدید باید بدانید هزینه جراحی بینی در هر یک از این پروسه ها با یکدیگر متفاوت بوده و به نظر جراح بینی خوب در تهران ، بستگی دارد.

عمل بینی ترمیمی و میزان هزینه آن

بسیاری از افراد که تحت عمل بینی قرار گرفته اند ، به علت نداشتن تجربه کافی و عدم مهارت جراح ، زیبا جو دچار مشکلات تنفسی و یا تغییر فرم بینی خواهند شد. در این مواقع باید به نسبت گذشته در انتخاب پزشک برای جراحی رینوپلاستی ثانویه دقت بسیار زیادی کنند. زیرا در این مواقع استخوان و پوست بینی به علت تحمل فشار از قبل و تغییر حالت دیگر استقامت کافی را ندارد و در برخی مواقع به پیوند غضروف نیز نیاز پیدا خواهد کرد. در این صورت هزینه جراحی بینی ترمیمی به علت حساسیت و پیچیدگی بسیار بالایی که دارد ، بسیار بالا خواهد بود.

عمل ارزان جراحی بینی چه عواقبی دارد ؟

ممکن است برخی پزشکان که به تازگی تحصیلات عالیه خود را به پایان رسانده اند ، در بیمارستان با هزینه کم جراحی دماغ را انجام دهند. بهتر است بدانید که این پزشکان تجربه کافی از چالش هایی که ممکن است در زمان عمل با آن رو به رو شوند را ندارند ، بنابراین نمی توانند خواسته شما را برآورده کنند.

البته گاهی اوقات ممکن است پزشکی دارای مهارت کافی باشد و هزینه جراحی بینی کمتری را به نسب دیگر پزشکان از مراجعه کنند خود بخواهد. اما در یک روز چندین جراحی را یکی پس از دیگر انجام می دهد ، که این امر موجب خستگی و عدم تمرکز کافی پزشک و در نتیجه عدم رضایت از عمل خواهد شد.

نکته : علاوه بر آن که باید توجه کافی به تجربه پزشک داشت ، باید از او بخواهید که جراحی خود را تضمین کند و به شما از کیفیت نهایی این پروسه درمانی اطمینان دهد.

💭 جراحی رینوپلاستی طبیعی ، یکی از نمونه کارهای بی نظیر دکتر علی شفیعی جراح پلاستیک بینی و صورت.

آیا عمل بینی تحت پوشش بیمه می باشد ؟

اگر شما مبتلا به ناهنجاری های تنفسی ، انسداد و یا انحراف باشید ، هزینه آن به علت درمانی بودن و رفع مشکلات توسط بیمه پوشش داده خواهد شد. در صورتی که جراحی زیبایی بینی چون به منظور زیباتر شدن انجام می شود و هیچ گونه جنبه درمانی ندارد ، هزینه جراحی بینی در این مواقع تحت توسط بیمه پرداخت نمی شود و آزاد محاسبه خواهد شد.

لیزر و جراحی بینی

اگر تبلیغاتی از لیزر و بهبود ساختار بینی دید ، به آن توجهی نکنید ؟ در زمینه های پزشکی استفاده از انواع لیزر ها برای عمل بینی کاربردی نداشته و ندارد. این لیزر ها توانایی برداشت غضروف ، اصلاح قوز بینی و رفع افتادگی نوک بینی را ندارند و موثر نمی باشد. پس در این مواقع بهتر است ، هزینه جراحی بینی با استفاده از لیزر را فراموش کنید.

آیا اقدامات جانبی جراحی بینی هزینه دارند ؟ 

بله ، علاوه بر تهیه عکس و آزمایشات برخی موارد همچون ، داروها ، مواد غذایی و ویزیت بهترین پزشک در تهران ، دوره نقاهت و ابزار های مورد نیاز در این مواقع و غیره دارای هزینه بوده و جزئی از هزینه جراحی به شمار می آیند.

هزینه جراحی پولیپ بینی همزمان با عمل زیبایی

با برسی های دقیق جراح بینی و میزان مشکلات موجود جهت جراحی پولیپ بینی و یا سینوس ها هزینه بیشتر خواهد شد زیرا این عمل با برداشت و جایگزین کردن غضروف دماغ فرد همراه خواهد بود. اما از آن جایی که پولیپ بینی با هدف درمانی جراحی می شود ، تحت پوشش بیمه بوده و هزینه عمل بینی ناشی از این پروسه درمانی پرداخت خواهد شد.

آیا هزینه عمل دماغ در ایران و سایر کشور ها متفاوت است ؟

بله، شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید هزینه جراحی بینی به نسبت دیگر کشور ها بسیار کمتر است ، و حتی عده زیادی از افراد معروف و انسان های معمولی برای عمل زیبایی بینی خود به علت هزینه کمتر و مهارت بالای پزشکان به ایران سفر می کنند و تحت عمل بینی توسط بهترین جراح های ایران قرار می گیرند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات

نوشته‌های تازه